Drukuj

 

Najnowsza seria amortyzatorów

bezpieczeństwa EB oferuje wszystkie zalety

serii CB, takie jak wewnętrzny system

uszczelnień, duże łożysko tłoczyska maksymalne

pochłanianie energii w sytuacjach awaryjnych.

Sprężyna wewnątrz tłoczyska zapewnia

jego powrót do pozycji wyjściowej oraz znacznie

niższą siłę powrotną w porównaniu z serią CB.

W nowej serii EB zostało wyeliminowane

grawitacyjne opadanie tłoka przy zabudowie

pionowej z tłoczyskiem skierowanym

w górę. Krzywa pracy i charakterystyka

tłumienia tych bezobsługowych i gotowych

do zabudowania amortyzatorów,

jak we wszystkich amortyzatorach

bezpieczeństwa ACE, jest indywidualnie

dopasowana do każdego zastosowania.

Funkcja: W trakcie procesu hamowania tłoczysko jest wciskane

do wnętrza amortyzatora. Olej hydrauliczny z przodu tłoka przepływa

przez wszystkie otwory. Liczba otworów maleje proporcjonalnie

do wykonanego skoku. Siła powrotna jest zredukowana. Ciśnienie

zwrotne powstałe z przodu tłoka, a tym samym siła przeciwna (Q),

pozostają stałe na całej długości skoku. Objętość oleju przemieszczona

przez tłoczysko jest skompensowana poprzez podzielony tłok. Tłoczysko

jest ponownie wysuwane przez

zabudowaną w jego wnętrzu

sprężynę.

Prędkość uderzenia:

0,5 do 4,6 m/s

Materiał: Korpus: stal oksydowana;

Tłoczysko: chromowane.

Dopuszczalny zakres temperatur:

-12 °C do 66 °C

Początkowa siła napełniania:

Odpowiada sile powrotnej.

Prędkość niska: Przy niskiej

prędkości mimo wciśnięcia tłoczyska

tłumienie może nie wystąpić!

Amortyzatory bezpieczeństwa EB63

 

Kołnierz z przodu –F

Kołnierz z tyłu –R

Przy zamówieniu należy podać:

Masa do wyhamowania m (kg)

Prędkość uderzenia v (m/s) maks.

Prędkość normalna vs (m/s)

Moc silnika P (kW)

Współcz. momentu zatrzymania Mz (normalnie 2,5)

Liczba amortyzatorów pracujących równolegle n

lub dane techniczne wg obliczeń na podstawie

formularza, strona 15 do 17.

Obliczenia i dobór amortyzatora bezpieczeństwa należy

przeprowadzić lub potwierdzić u producenta.

Dane techniczne

Siła reakcji/podporowa Q: Przy maks. pochłanianiu energii

maks. 187 kN

Powrót tłoczyska: Akumulator azotu (0,55 bar do 1,03 bar) połączony

ze sprężną powrotną

Tabela parametrów

Typ

skok

mm

A maks.

B

C

maks. pochłanianie

energii

1 masa efektywna me

min.

siła zwrotna

N

maks.

siła zwrotna

N

maks.

odchylenie od osi

waga

kg

W3

Nm/skok

me min.

kg

me maks.

kg

EB63-100EU

100

420

288

192

16 000

900

128 000

700

6 900

3,5

13,7

EB63-200EU

200

700

468

292

32 000

1 800

256 000

770

9 300

3

16,7

EB63-300EU

300

980

648

392

48 000

2 700

384 000

830

10 600

2,5

21,8

EB63-400EU

400

1 260

828

492

64 000

3 700

512 000

600

11 100

2

25,8

EB63-500EU

500

1 540

1 008

592

80 000

4 700

640 000

670

12 000

1,5

29,8

1 Poprawny zakres masy efektywnej jest kalkulowany przez producenta.

Na zapytanie: wykonania specjalne, specjalne oleje, mocowania, ochrona przed korozją itp.

Amortyzatory bezpieczeństwa EB100

 

Kołnierz z przodu –F

Kołnierz z tyłu –R

Przy zamówieniu należy podać:

Masa do wyhamowania m (kg)

Prędkość uderzenia v (m/s) maks.

Prędkość normalna vs (m/s)

Moc silnika P (kW)

Współcz. momentu zatrzymania Mz (normalnie 2,5)

Liczba amortyzatorów pracujących równolegle n

lub dane techniczne wg obliczeń na podstawie

formularza, strona 15 do 17.

Obliczenia i dobór amortyzatora bezpieczeństwa należy

przeprowadzić lub potwierdzić u producenta.

Dane techniczne

Siła reakcji/podporowa Q: Przy maks. pochłanianiu energii

maks. 467 kN

Powrót tłoczyska: Akumulator azotu (0,55 bar do 1,03 bar) połączony

ze sprężną powrotną

Tabela parametrów

Typ

skok

mm

A maks.

B

C

maks. pochłanianie

energii

1 masa efektywna me

min.

siła zwrotna

N

maks.

siła zwrotna

N

maks.

odchylenie od osi

°

waga

kg

W3

Nm/skok

me min.

kg

me maks.

kg

EB100-200EU

200

735

495

320

80 000

6 900

640 000

1 200

8 900

4

43,5

EB100-300EU

300

1 005

665

420

120 000

10 300

960 000

950

14 100

3,5

51,8

EB100-400EU

400

1 275

835

520

160 000

13 800

1 280 000

1 190

18 200

3

60,1

EB100-500EU

500

1 545

1 005

620

200 000

17 200

1 600 000

930

20 800

2,5

68,5

EB100-600EU

600

1 815

1 175

720

240 000

20 700

1 920 000

1 170

23 300

2

76,8

1 Poprawny zakres masy efektywnej jest kalkulowany przez producenta.

Na zapytanie: wykonania specjalne, specjalne oleje, mocowania, ochrona przed korozją itp.

Amortyzatory bezpieczeństwa EB160

Kołnierz z przodu –F

Kołnierz z tyłu –R

Przy zamówieniu należy podać:

Masa do wyhamowania m (kg)

Prędkość uderzenia v (m/s) maks.

Prędkość normalna vs (m/s)

Moc silnika P (kW)

Współcz. momentu zatrzymania Mz (normalnie 2,5)

Liczba amortyzatorów pracujących równolegle n

lub dane techniczne wg obliczeń na podstawie

formularza, strona 15 do 17.

Obliczenia i dobór amortyzatora bezpieczeństwa należy

przeprowadzić lub potwierdzić u producenta.

Dane techniczne

Siła reakcji/podporowa Q: Przy maks. pochłanianiu energii

maks. 700 kN

Powrót tłoczyska: Akumulator azotu (0,55 bar do 1,03 bar) połączony

ze sprężną powrotną

Tabela parametrów

Typ

skok

mm

A maks.

B

C

maks. pochłanianie

energii

1 masa efektywna me

min.

siła zwrotna

N

maks.

siła zwrotna

N

maks.

odchylenie od osi

°

waga

kg

W3

Nm/skok

me min.

kg

me maks.

kg

EB160-400EU

400

1 400

940

600

240 000

22 700

1 920 000

1 870

18 100

4

155,6

EB160-600EU

600

2 000

1 340

800

360 000

34 000

2 880 000

2 100

18 800

3

189,0

EB160-800EU

800

2 600

1 740

1 000

480 000

45 400

3 840 000

2 400

19 500

2

222,3

1 Poprawny zakres masy efektywnej jest kalkulowany przez producenta.

Na zapytanie: wykonania specjalne, specjalne oleje, mocowania, ochrona przed korozją itp.