- Szczegóły
- Odsłony: 1954
Tłumiki do drzwi TD-28 i TDE-28
Nastawne
Wykonanie podstawowe TD-28
Tabela parametrów |
|||||||||
Typ |
skok A mm |
skok B mm |
C |
L maks. |
masa maks. kg |
maks. siła tłumiąca Q N |
maks. pochłanianie energii W3 Nm/skok |
maks. siła zwrotna N |
wykonanie standardowe, ze sprężyną powrotną |
TD-28-50-50 |
50 |
50 |
220 |
402 |
150 |
1 550 |
75 |
30 |
F |
TD-28-70-70 |
70 |
70 |
260 |
482 |
200 |
1 550 |
70 |
30 |
F |
TD-28-100-100 |
100 |
100 |
220 |
502 |
250 |
1 550 |
80 |
40 |
F |
TD-28-120-120 |
120 |
120 |
208 |
410 |
250 |
3 800 |
165 |
0 |
D |
Inne wykonania na zapytanie. |
MB-16
Kołnierz zaciskowy
zbliż. śrub M5x40
Wykonanie podstawowe TDE-28
Dane techniczne
Na zamówienie: Różne charakterystyki, specjalne długości,
uszczelnienia i inne.
Prędkość uderzenia: 0,1 do 2 m/s
Nastawa: Wyciągnij tłoczysko całkowicie i przekręć głowicę.
Wewnętrzna zębata nastawa pozwala na nastawę tłumienia
w obu kierunkach niezalężnie. W trakcie nastawiania wymiar
L może ulec wydłużeniu o maks. 4 mm.
Materiał: Tłoczysko: chromowane; Korpus: stal ocynkowana.
Dopuszczalny zakres temperatur: -20 °C do 80 °C
Funkcja: Tłumiki do drzwi ACE to jedno- lub dwutłoczyskowe
amortyzatory hydrauliczne stosowane do amortyzacji w drzwiach
wind, drzwiach automatycznych i przesuwanych oraz innych
podobnych aplikacjach.
Liczba skoków na min.: maks. 10
Tabela parametrów |
|||||||
Typ |
skok mm |
C |
L maks. |
masa maks. kg |
maks. siła tłumiąca Q N |
maks. pochłanianie energii W3 Nm/skok |
maks. siła zwrotna N |
TDE-28-50 |
50 |
130 |
221 |
4 000 |
2 400 |
80 |
30 |
TDE-28-70 |
70 |
158 |
269 |
5 600 |
2 400 |
112 |
30 |
TDE-28-100 |
100 |
193 |
333 |
8 000 |
2 400 |
160 |
30 |
TDE-28-120 |
120 |
214 |
373 |
7 000 |
2 400 |
190 |
40 |
Hamulce olejowe
Przykłady zastosowania
Tłumiony ruch wahadłowy
Przy dojeździe kabiny kolejki linowej do stacji pasażerowie
odczuwają wstrząsy związane z zetknięciem z najazdem.
Aby zredukować kołysanie zastosowano hamulce olejowe typu
HB-40-300-EE-X-P. Konstruktorzy przegubowo połączonej
z zawieszeniem gondoli, wykorzystali zaletę hamulca polegającą
na zdolności obustronnego tłumienia w zakresie do 10 000 N.
Hamulce olejowe podwyższają komfort jazdy gondolą
Precyzyjne odwijanie
Hamulce olejowe ACE wyrównują ruch wózka maszyny tekstylnej.
Przy zmianie 130 kilogramowej szpuli wózek powinien poruszać się
równomiernie w obu kierunkach i nie powinno dochodzić do odbić
w położeniu końcowym. Jest to możliwe dzięki kontrolerom
prędkości typu DVC-32-100EU. Bezobsługowe, gotowe
do zabudowy doskonale nadają się do precyzyjnego nastawiania
prędkości w obu kierunkach ruchu. Można je nastawiać niezależnie
w obu kierunkach i w każdym położeniu skoku. Dzięki smukłej
konstrukcji i dużemu wyborowi mocowań pozwalają się łatwo
instalować w maszynach tekstylnych.
Maszyna tekstylna przewija jeszcze lepiej
- Szczegóły
- Odsłony: 3005
Hamulce olejowe ACE to gotowe do zabudowy,
bezobsługowe, kompletne systemy.
Dostępne z cylindrami o średnicy od 12 mm
do 70 mm i długościach skoków do 800 mm.
Mogą być stosowane jako jedno- lub dwukierunkowo
działające hamulce. W wersji z tłumieniem
w jednym kierunku, w kierunku przeciwnym ruch
jest swobodny. Prędkość ruchu jest nastawna
i pozostaje stała na całej długości skoku.
Segment zębaty umożliwia łatwą nastawę
dławienia. Hamulce olejowe przypominają
formą sprężyny gazowe. Powlekany cylinder
i tłoczysko ze specjalną powłoką odporną
na ścieranie zapewniają wyjątkowo długą
żywotność i doskonałą ochronę antykorozyjną.
Szeroki wybór akcesoriów montażowych ułatwia
montaż i pozwala na uniwersalne zastosowanie
hamulców olejowych. Stosowane są
np. do tłumienia mas poruszających się ruchem
wahliwym.
Funkcja: Nastawa prędkości ruchu
następuje poprzez przekręcenie
tłoczyska przed zabudową, w pozycji
jego całkowitego wysunięcia
lub wciśnięcia. Nastawa jest bezstopniowa.
Medium: Olej hydrauliczny
Zabudowa: Dowolna. Elementy
mocujące należy zabezpieczyć
przed odkręceniem.
Dopuszczalny zakres temperatur:
-20 °C do 80 °C
Na zamówienie: Specjalne
długości, skoki, uszczelnienia
i mocowania.
Hamulce olejowe HB-12
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 20 N do 180 N)
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HB-12-10 , HB-12-20 , HB-12-30 , HB-12-40, HB-12-50, HB-12-60 , HB-12-70 , HB-12-80,
Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A3,5-M5 , Gwint B3,5-M5, Przegub kątowy kulisty C3,5-M5 , Widełki D3,5-M5 , Przegub
kulisty płaski E3,5-M5 , Przegub kulisty G3,5-M5 ,
Tuleja ochronna
W3,5-12
Dane techniczne
Nastawa: Nastawa w przeciwieństwie do hamulców olejowych HB-15
do HB-70 następuje przez gwintowany trzpień na spodzie cylindra.
Wymagana siła hamowania jest precyzyjnie nastawiana przy użyciu
śrubokrętu (wskazówki - str. 159).
Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm
przed końcem skoku.
Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce
olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 21% skoku.
Materiał: Tłoczysko: stal nierdzewna V2A (1.4305);
Hamulce olejowe HB-15
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 20 N do 800 N)
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HB-15-25 , HB-15-50, HB-15-75 , HB-15-100 , HB-15-150 ,
Rodzaj elementu mocującego : Ucho mocujące A5 , Gwint B5 , Przegub kątowy kulisty C5 , Widełki D5, Przegub kulisty płaski E5 , Przegub kulisty G5 ,
Dane techniczne
Na zamówienie: Specjalne długości, skoki, uszczelnienia i mocowania.
Zabudowa: Dowolna. Elementy mocujące należy zabezpieczyć
przed odkręceniem.
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm
przed końcem skoku.
Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce
olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 20% skoku.
Materiał: Korpus: stal powlekana; Tłoczysko: z powłoką odporną
na ścieranie; Mocowania: stal ocynkowana.
Hamulce olejowe HB-22
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 1800 N)
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HB-22-50 , HB-22-100, HB-22-150, HB-22-200, HB-22-250,
Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A8 , Gwint B8 , Przegub kątowy kulisty C8 , Widełki D8 , Przegub kulisty płaski E8 , Przegub kulisty G8
Dane techniczne
Na zamówienie: Specjalne długości, skoki, uszczelnienia i mocowania.
Zabudowa: Dowolna. Elementy mocujące należy zabezpieczyć
przed odkręceniem.
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm
przed końcem skoku.
Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce
olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 20% skoku.
Materiał: Korpus: stal powlekana; Tłoczysko: z powłoką odporną
na ścieranie; Mocowania: stal ocynkowana.
Hamulce olejowe HB-28
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 3000 N)
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HB-28-100 , HB-28-150 , HB-28-200 , HB-28-250 , HB-28-300 , HB-28-350 , HB-28-400 , HB-28-500
Rodzaj elementu mocującego : Ucho mocujące A8 , Gwint B8 , Przegub kątowy kulisty C8, Widełki D8 , Przegub kulisty płaski E8 , Przegub kulisty G8 ,
Dane techniczne
Na zamówienie: Specjalne długości, skoki, uszczelnienia i mocowania.
Zabudowa: Dowolna. Elementy mocujące należy zabezpieczyć
przed odkręceniem.
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wsunięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm
przed końcem skoku.
Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce
olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 20% skoku.
Materiał: Korpus: stal powlekana; Tłoczysko: z powłoką odporną
na ścieranie; Mocowania: stal ocynkowana.
Hamulce olejowe HB-40
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 10 000 N)
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HB-40-100 , HB-40-150, HB-40-200 , HB-40-300 , HB-40-400 , HB-40-500 , HB-40-600, HB-40-700, HB-40-800
Rodzaj elementu mocującego : Ucho mocujące A14 , Gwint B14 , Przegub kątowy kulisty C14, Widełki D14, Przegub kulisty płaski E14
Dane techniczne
Na zamówienie: Specjalne długości, skoki, uszczelnienia i mocowania.
Zabudowa: Dowolna. Elementy mocujące należy zabezpieczyć
przed odkręceniem.
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wsunięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm
przed końcem skoku.
Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce
olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 20% skoku.
Materiał: Korpus: stal powlekana; Tłoczysko: z powłoką odporną
na ścieranie; Mocowania: stal ocynkowana.
Hamulce olejowe HB-70
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 2000 N do 50 000 N)
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HB-70-100, HB-70-200 , HB-70-300 , HB-70-400 , HB-70-400, HB-70-500, HB-70-600, HB-70-700, HB-70-800,
Rodzaj elementu mocującego : Gwint B24, Widełki D24, Przegub kulisty płaski E24,
Dane techniczne
Na zamówienie: Specjalne długości, skoki, uszczelnienia i mocowania.
Zabudowa: Dowolna. Elementy mocujące należy zabezpieczyć
przed odkręceniem.
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wsunięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 8 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Na 5-6 mm przed końcem skoku (w obu kierunkach) należy
przewidzieć zderzak mechaniczny.
Skok jałowy: Z przyczyn konstrukcyjnych standardowe hamulce
olejowe posiadają jałowy skok o wartości ok. 20% skoku.
Materiał: Korpus: stal powlekana lub ocynkowana;
Tłoczysko: chromowane; Mocowania: stal ocynkowana.
Dzielony tłok: Dostępne w wersji specjalnej, eliminującej jałowy skok.
Siła pchająca min. 250 N; Wymiar L + 150 mm.
Hamulce olejowe
Nastawne
Instrukcja nastawy HB-15 do HB-70 i HBS-28 do HBS-70
Nastawa wyłącznie przy całkowicie wciśniętym lub wysuniętym tłoczysku.
1. Mocno uchwycić korpus.
2. a) Przy wysuniętym tłoczysku:
nastawa przez przekręcenie tłoczyska wg rysunku. W trakcie
przekręcania lekko ciągnąć za tłoczysko, aby tłok osiadł
na miejscu.
b) Przy wciśniętym tłoczysku:
nastawa przez przekręcenie tłoczyska.
W trakcie przekręcania lekko dociskać tłoczysko, aby tłok osiadł
na miejscu.
Kręcąc w prawo: silne tłumienie
Kręcąc w lewo: słabe tłumienie
3. Przy odczuwalnym wzroście oporu należy zakończyć proces!
UWAGA: nie przekręcać na siłę, aby nie doprowadzić do uszkodzenia
segmentu nastawy.
4. Sprawdzić poziom tłumienia, a w razie potrzeby powtórzyć kroki
od 1 do 3.
5. W wykonaniach z podzielonym tłokiem (T) nastawa jest możliwa
wyłącznie przy wysuniętym tłoczysku.
Instrukcja nastawy HB-12
- Szczegóły
- Odsłony: 2073
Nastawne Tłumiki olejowe ACE
to bezobsługowe, samodzielne, zamknięte
urządzenia, gotowe do zabudowy, służące
do precyzyjnego kontrolowania tłumienia
w obu kierunkach ruchu. Prędkość ruchu może
być nastawiania niezależnie w obu kierunkach
w każdym momencie skoku. Hamulce HBD
są idealne do kontroli ruchu wahadłowego
lub jako zmienny kontroler oporu w urządzeniach
sportowych, sprzęcie do ćwiczeń i rehabilitacyjnym.
Dzięki nowym, precyzyjnym elementom
dozującym tłumiki te zapewniają stały poziom
tłumienia, który może być kontrolowany
niezależnie od kierunku ruchu już po zamontowaniu
tłumika. Powlekana obudowa cylindra
i utwardzane, chromowane, stalowe tłoczysko
zapewniają wysoką jakość i żywotność. Szeroki
wybór elementów mocujących ułatwia montaż
w wielu różnych aplikacjach.
Zderzak: Należy zapewnić zewnętrzny zderzak mechaniczny
na 1 do 1,5 mm przed końcem skoku w każdym kierunku.
Materiał: Tłoczysko: stal utwardzona, chromowana;
korpus: stal powlekana.
Wskazówki: Przestój w pracy może
dojść do wysuszenia uszczelnień,
co może spowodować wzrost siły
rozruchowej w początkowych
cyklach.
Zabudowa: Dowolna. Mocowania
należy zabezpieczyć przed odkręceniem.
Dopuszczalny zakres temperatur:
0 °C do 65 °C
Maximum speed: 0,5 m/s
Na zamówienie: Wykonania
specjalne, np. wymiary, uszczelnienia,
mocowania itp.
Tłumiki olejowe HBD-70
Nastawne (Siła pchająca / ciągnąca 150 N do 10 0000 N)
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocujacego |
Typ: HBD-70-100, HBD-70-150, HBD-70-200, HBD-70-300, HBD-70-400, HBD-70-500,
Rodzaj elementu mocującego: Gwint B14, Ucho mocujące A14, Przegub kątowy kulisty
C14, Widełki D14, Przegub kulisty płaski
E14
- Szczegóły
- Odsłony: 2357
Hamulce olejowe ACE to gotowe do zabudowy,
bezobsługowe, kompletne systemy. Dostępne
z cylindrami o średnicy od 28 mm do 70 mm
i długościach skoków do 800 mm. Mogą być
stosowane jako jedno- lub dwukierunkowo
działające hamulce. W wersji z tłumieniem
w jednym kierunku, w przeciwnym kierunku ruch
jest swobodny. Prędkość ruchu jest nastawna
i pozostaje stała na całej długości skoku.
Segment zębaty umożliwia łatwą nastawę
dławienia na całej długości skoku. Hamulce
olejowe przypominają formą sprężyny gazowe.
Ocynkowany cylinder i chromowane
tłoczysko zapewniają wysoką jakość
i trwałość. Szeroki wybór akcesoriów
montażowych ułatwia montaż i pozwala
na uniwersalne zastosowanie hamulców
olejowych. Stosowane są np. do tłumienia mas
poruszających się ruchem wahliwym. Nastawa
prędkości ruchu następuje poprzez przekręcenie
tłoczyska przed zabudową, w pozycji całkowicie
wysuniętego lub schowanego tłoczyska.
Nastawa jest bezstopniowa.
Medium: Olej hydrauliczny
Wskazówki: W przypadku długiego
przestoju, aby rozpocząć pracę
urządzenia może być konieczne
użycie większej siły.
Zabudowa: Dowolna. Elementy
mocujące należy zabezpieczyć
przed odkręceniem.
Dopuszczalny zakres temperatur:
-20 °C do 80 °C
Na zamówienie: Specjalne
długości, skoki, uszczelnienia
i mocowania.
Hamulce olejowe HBS-28
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 3000 N)
Bez jałowego skoku
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HBS-28-50 , HBS-28-100, HBS-28-150, HBS-28-200, HBS-28-250, HBS-28-300, HBS-28-350, HBS-28-400
Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A8, Gwint B8, Przegub kątowy kulisty C8, Widełki D8, Przegub kulisty płaski E8,
Przegub kulisty G8 , Tuleja ochronna ,
Wahliwy blok montażowy
MBS-28
Dane techniczne
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm
przed końcem skoku.
Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder i mocowania: stal
ocynkowana.
Hamulce olejowe HBS-35
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 30 N do 10 000 N)
Bez jałowego skoku
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HBS-35-100 , HBS-35-150 , HBS-35-200 , HBS-35-300 , HBS-35-400 , HBS-35-500 , HBS-35-600, HBS-35-700, HBS-35-800 ,
Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A10 , Gwint B10 , Przegub kątowy kulisty C10, Widełki D10 , Przegub kulisty płaski E10,
Tuleja ochronna ,
Wahliwy blok montażowy
MBS-35
Dane techniczne
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 6 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm
przed końcem skoku.
Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder i mocowania: stal
ocynkowana.
Hamulce olejowe HBS-70
Nastawne (siła pchająca/ciągnąca 2000 N do 40 000 N)
Bez jałowego skoku
Rodzaj elementu mocującego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocującego |
Typ: HBS-70-100 , HBS-70-200 , HBS-70-300 , HBS-70-400 , HBS-70-500 , HBS-70-600 , HBS-70-700 , HBS-70-800 ,
Rodzaj elementu mocującego : Gwint B24 , Widełki D24 , Przegub kulisty płaski E24 , Tuleja ochronna
W24-70,
Wahliwy blok montażowy
MBS-70
Dane techniczne
Nastawa: Nastawa hamulca olejowego następuje przez przekręcenie
tłoczyska w stanie jego kompletnego wysunięcia lub wciśnięcia. Obrót
zgodnie z ruchem wskazówek zegara powoduje podwyższenie siły
hamowania, natomiast obrót w kierunku przeciwnym powoduje obniżenie
siły hamowania. W momencie pojawienia się oporu należy przerwać
nastawianie, w przeciwnym razie element nastawy może ulec uszkodzeniu.
Przy przestawianiu hamulca wymiar L może ulec wydłużeniu
maksymalnie o 8 mm (wskazówki do regulacji - str. 159).
Zderzak: Na 5-6 mm przed końcem skoku (w obu kierunkach) należy
przewidzieć zderzak mechaniczny.
Materiał: Tłoczysko: chromowane; Cylinder: stal czerniona
lub galwanizowana; Elementy mocujące: stal ocynkowana.
- Szczegóły
- Odsłony: 2048
Hydrauliczne kontrolery prędkości DVC
to gotowe do zabudowy, bezobsługowe,
kompletne systemy służące do precyzyjnej
nastawy prędkości niezależnie w obu kierunkach
ruchu. Mogą być stosowane np. jako
tłumiki przy masach poruszających się ruchem
wahadłowym. Szeroki wybór elementów
mocujących umożliwia i ułatwia montaż.
Zderzak: Należy przewidzieć zderzak mechaniczny na 1-1,5 mm
przed końcem skoku.
Medium: Olej ATF o lepkości 42cSt. przy 40 °C
Materiał: Tłoczysko: chromowane; Korpus: aluminium czernione;
Mocowania: stal ocynkowana.
Wskazówki: W przypadku długiego
przestoju, aby rozpocząć pracę
urządzenia może być konieczne
użycie większej siły.
Zabudowa: Dowolna. Elementy
mocujące należy zabezpieczyć
przed odkręceniem.
Dopuszczalny zakres temperatur:
0 °C do 65 °C
Na zamówienie: Możliwe wykonania
specjalne, w tym ze specjalnym
olejem. Hamowanie tylko w jednym
kierunku - w kierunku przeciwnym
skok jałowy.
Kontrolery prędkości DVC-32
Nastawne (Siła pchająca / ciągnąca 42 N do 2000 N)
Rodzaj elementu mocujacego |
Wykonanie standardowe |
Rodzaj elementu mocujacego |
Typ: DVC-32-50EU, DVC-32-50EU-XX, DVC-32-100EU, DVC-32-100EU-XX, DVC-32-150EU, DVC-32-150EU-XX
Rodzaj elementu mocującego: Ucho mocujące A8, Gwint B8, Przegub kątowy kulisty
C8, Widełki D8, Przegub kulisty płaski 8,
Wykonanie –XX
Zakres działania w kierunku pchającym (wykres po lewej)
Zakres działania w kierunku ciągnącym (wykres po prawej