Masz pytanie lub potrzebujesz pomocy? Zadzwoń pod numer
+48 71 750 60 32
albo napisz do nas: 
rexair@rexair.pl
Producenci
Zwroty i reklamacje
ZWROTY TOWARU

 

1. Każdorazowy zwrot towaru musi być uzgodniony i zaakceptowany przez Sprzedającego.

 

a) Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie

 

2. Możliwy jest zwrot tylko nieuszkodzonego i nieużywanego towaru. Nie przyjmuje się zwrotów towarów nietypowych lub towaru sprowadzonego/ wyprodukowanego na specjalne zamówienie Kupującego.

 

3. Zwrot towaru dokonywany będzie poprzez wystawienie faktury korygującej.

 

4. Rozpatrywane będą tylko sprawy do 14 dni wstecz od daty wystawienia faktury.

 

5. Koszty transportu za zwracany towar ponosi Kupujący.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl